Shop Mobile More Submit  Join Login
Project: ItaGer 16 by TheHummingInker Project: ItaGer 16 by TheHummingInker
For anyone wondering what exactly is going on here you might want to read this description. 

OK.....This is going to involve some explaining. (At least if you want to understand what the Allies are doing that is.) It all began one day when Sealand came up with a plan to make everyone believe he was a real country, he created a machine that would make complete replicas of Britain, but when he made the first one it went haywire and instead of pretending to be Britain, it wanted to BE Britain!
 And so to carry out this plan the clone turned against Sealand. The clone then went and modified the machine to create different kinds of clones.

 Soon Britain became aware of thier existence, and had no choice but to take on the mission to eradicate all of them. (Considering the fact that the are always trying to capture/kill him.)
 After awhile America decided that he wanted to help, which led to Canada helping. France began helping because of the fact that they looked like Britain so he thought it would be fun to kill them.
 Soon the four of them realized that they needed more man power and decided to recruit Russia, which lead to China joining. Hence! The Allies rejoined together again to destroy the Iggy's

P.S. They call themselves the Iggy's. There are also different kinds of them, like Frog Iggy's, Alien Iggy's, Perfect Iggy's and Hobbit Iggy's. 


Art by: :iconholderoftruth:

Color by: Me!

Story by: Me!

Previous:thehumminginker.deviantart.com…
Next:thehumminginker.deviantart.com…
Add a Comment:
 
:iconpah-chan2-0:
Pah-chan2-0 Featured By Owner Nov 6, 2015
That Iggy uke face! xD
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Nov 6, 2015  Hobbyist Traditional Artist
:XD:
Reply
:iconmarinkoi:
MarinKoi Featured By Owner Oct 21, 2015
They're creeping me out o.o
wtf is happening
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Oct 22, 2015  Hobbyist Traditional Artist
The Iggy's happened! :XD:
Reply
:iconmarinkoi:
MarinKoi Featured By Owner Oct 22, 2015
Haha! Iggycalypse!! xD
omg can I draw a fanart with them in the future?
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Oct 24, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Yup! :XD:
Go right ahead! :D
Reply
:iconladyblackbird13:
ladyblackbird13 Featured By Owner Jul 23, 2015
China...wtf is wrong with u?
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Aug 31, 2015  Hobbyist Traditional Artist
He got messed up by the Iggy's.
Reply
:iconladyblackbird13:
ladyblackbird13 Featured By Owner Aug 31, 2015
Oh dear...
Reply
:iconseiken-no-tsukaite:
Seiken-no-tsukaite Featured By Owner Apr 20, 2015
wat
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Aug 31, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Giggle 
Reply
:iconseiken-no-tsukaite:
Seiken-no-tsukaite Featured By Owner Apr 20, 2015
wat
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Aug 31, 2015  Hobbyist Traditional Artist
I am a dummy! 
Reply
:iconseiken-no-tsukaite:
Seiken-no-tsukaite Featured By Owner Apr 20, 2015
wat
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Aug 31, 2015  Hobbyist Traditional Artist
:la:
Reply
:iconanimelover14345:
Animelover14345 Featured By Owner Apr 9, 2015  Student Digital Artist
What the hell yao....
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Aug 31, 2015  Hobbyist Traditional Artist
:)
Reply
:icontheravingidiot:
TheRavingIdiot Featured By Owner Mar 22, 2015  Hobbyist General Artist
What the hell happened to China?
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Aug 31, 2015  Hobbyist Traditional Artist
The Iggy's got him.
Reply
:iconyellowvixen:
YellowVixen Featured By Owner Feb 17, 2015  Hobbyist General Artist
Not sure if I want to know what an asshole Iggy is, or what happened to China... But I'm look forward to finding out anyway XD 
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Aug 31, 2015  Hobbyist Traditional Artist
We probably don't. :XD:
Reply
:iconmagnifulouschicken:
magnifulouschicken Featured By Owner Dec 29, 2014  Student Traditional Artist
CHINA. WTF.
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Dec 30, 2014  Hobbyist Traditional Artist
The Iggy's got him.
Reply
:iconmagnifulouschicken:
magnifulouschicken Featured By Owner Jan 7, 2015  Student Traditional Artist
I should have guessed!
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Jan 15, 2015  Hobbyist Traditional Artist
Yup! :XD:
Reply
:iconnigeriagirl807:
NigeriaGirl807 Featured By Owner Oct 12, 2014  Student Digital Artist
Why does China reminds me of Ren from Ren and Stimpy XD 
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Oct 13, 2014  Hobbyist Traditional Artist
:o (Eek) .....Oh my....:XD:
Reply
:iconstorybrooke-writes:
Storybrooke-Writes Featured By Owner Oct 12, 2014  Student Traditional Artist
China! Holy hell are you okay???
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Oct 12, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Nah he isn't. :XD:
Reply
:iconsnowynightrequium:
Snowynightrequium Featured By Owner Sep 12, 2014  Student Writer
CHINA WTF!?
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Sep 13, 2014  Hobbyist Traditional Artist
:XD:
Reply
:iconsnowynightrequium:
Snowynightrequium Featured By Owner Sep 14, 2014  Student Writer
WHAT HAPPENED TO HIM!?
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Sep 16, 2014  Hobbyist Traditional Artist
The Iggy's beat him up! :XD:
Reply
:iconsnowynightrequium:
Snowynightrequium Featured By Owner Sep 17, 2014  Student Writer
wow
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Sep 17, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Yup. :nod:
Reply
:iconhobocat1234:
hobocat1234 Featured By Owner Sep 2, 2014  Hobbyist General Artist
Im so confused... but intrigued... *keeps reading*
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Sep 4, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Haha! :XD:
Reply
:iconhobocat1234:
hobocat1234 Featured By Owner Sep 4, 2014  Hobbyist General Artist
OMG STILL READING AND WTH BUT OMG YES
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Sep 9, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Lol! :dummy:
Reply
:iconcupcakequeen16:
Cupcakequeen16 Featured By Owner Aug 19, 2014  Student Traditional Artist
My brain is forever messed up now...
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Aug 20, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Lol! :XD:
Reply
:iconthundergirl-x:
ThunderGirl-X Featured By Owner Aug 13, 2014
Canada XDD
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Aug 13, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I know, I love that face! :XD:
Reply
:iconthundergirl-x:
ThunderGirl-X Featured By Owner Aug 16, 2014
Pelican face XD
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Aug 16, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Yup! :XD:
Reply
:iconbrochachothenooblet:
BrochachoTheNooblet Featured By Owner Aug 5, 2014  Hobbyist Traditional Artist
What the hell happened to China? 0_0
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Aug 5, 2014  Hobbyist Traditional Artist
The Iggy's beat him up! :XD:
Reply
:iconjenny345:
Jenny345 Featured By Owner Aug 1, 2014
Nice.
Reply
:iconthehumminginker:
TheHummingInker Featured By Owner Aug 2, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Thank you! :)
Reply
:iconjenny345:
Jenny345 Featured By Owner Aug 2, 2014
You are welcome.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 23, 2014
Image Size
866 KB
Resolution
1680×2250
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,340
Favourites
97 (who?)
Comments
151
Downloads
9
×